נציב פניות ותלונות הציבור
ממונה על פניות הציבור
הממונה על פניות הציבור מונה בהתאם לחוק זכויות החולה – התשנ"ו – 1996 ע"י מנהל המוסד הרפואי, במטרה לקבל פניות מקהל המטופלים ומהציבור הרחב בנושאים הקשורים לבית החולים ולקיום זכויות המטופל במוסד.
תפקיד הממונה הינו מתן יעוץ וסיוע למטופל ולבני משפחתו וקבלת תלונות של מטופלים, בני משפחה והציבור, טיפול בהן ומתן משוב לפונה.
הממונה על פניות הציבור מונה בהתאם לחוק זכויות החולה – התשנ"ו – 1996 ע"י מנהל המוסד הרפואי, במטרה לקבל פניות מקהל המטופלים ומהציבור הרחב בנושאים הקשורים לבית החולים ולקיום זכויות המטופל במוסד.
תפקיד הממונה הינו מתן יעוץ וסיוע למטופל ולבני משפחתו וקבלת תלונות של מטופלים, בני משפחה והציבור, טיפול בהן ומתן משוב לפונה.
הממונה על פניות הציבור במרכז לבריאות הנפש מעלה הכרמל – הגב' ליאת בראונר
בכל מחלקה הוצבו תיבות המיועדות לפניות ותלונות (הן באגף הפתוח והן באגף הסגור).
כמו כן הוצבה תיבה בבניין הנהלה (בניין הכניסה לבית החולים).
כמו כן הוצבה תיבה בבניין הנהלה (בניין הכניסה לבית החולים).
דרכי הפניה:
• דואר - לידי הממונה על פניות הציבור – ליאת בראונר, המרכז הרפואי לבריאות הנפש מעלה הכרמל,
רח' האלה 17 טירת כרמל.
• בטלפון- 04-8559732
בפקס – 04-8559210
• במייל: [email protected]
• צור קשר באתר ביה"ח
• בטלפון- 04-8559732
בפקס – 04-8559210
• במייל: [email protected]
• צור קשר באתר ביה"ח
כל פניה זוכה להתייחסות מתוך רצון למציאת פתרון, אם ע"י מתן ייעוץ, שיחה אישית או העברת הפנייה לגורם האחראי.