נציב פניות ותלונות הציבור

                                                                   ממונה על פניות הציבור

הממונה על פניות הציבור מונה בהתאם לחוק זכויות החולה – התשנ"ו – 1996 ע"י מנהל המוסד הרפואי, במטרה לקבל פניות מקהל המטופלים ומהציבור הרחב בנושאים הקשורים לבית החולים ולקיום זכויות המטופל במוסד.
תפקיד הממונה הינו מתן יעוץ וסיוע למטופל ולבני משפחתו וקבלת תלונות של מטופלים, בני משפחה והציבור, טיפול בהן ומתן משוב לפונה.

הממונה על פניות הציבור במרכז לבריאות הנפש מעלה הכרמל – עו"ס זוהרית דבי.
בכל מחלקה הוצבו תיבות המיועדות לפניות ותלונות (הן באגף הפתוח והן באגף הסגור).
כמו כן הוצבה תיבה בבניין הנהלה (בניין הכניסה לבית החולים).
דרכי הפניה: 
• דואר -  לידי הממונה על פניות הציבור – עו"ס זוהרית דבי, המרכז הרפואי לבריאות הנפש מעלה הכרמל, רח' האלה 17 טירת כרמל.
• בטלפון- 04-8559398
בפקס – 04-8559773
• במייל: ZOHARIT.DEBBIE@PSMH.HEALTH.GOV.IL
• צור קשר באתר ביה"ח

כל פניה זוכה להתייחסות מתוך רצון למציאת פתרון, אם ע"י מתן ייעוץ, שיחה אישית או העברת הפנייה לגורם האחראי.
עבור לתוכן העמוד